Handelsbetingelser hos KEKE Lashes

Generelle oplysninger

Lotus ApS
Uplandsgade 72, 1sal

2300 København S
CVR nr.: 34473811

Email: info@kekesupport.dk

Priser

Hos KEKE Lashes tager vi forbehold for eventuelle fejl i vores angivne priser. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke. Der tages forbehold for udsolgte varer, dog vil det i langt de fleste tilfælde fremgå tydeligt på webshoppen hvis en vare skulle være udsolgt.

Betaling

KEKE Lashes modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal, MobilePay,. Betalingen vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og incl. moms. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer.

Levering

Vi sender til hele Danmark, og arbejder på at levere til Færøerne og Grønland også.

Leveringsprisen er 39 for pakkeshop og 49 for privatlevering. Der er gratis fragt ved køb over 500 kr.

Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med PostNord.

OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage. Bestiller du inden kl 12:00 på en normal hverdag afsendes din vare samme dag. Bestiller du efter kl 12:00, eller i en weekend eller helligdag afsendes din ordre næstkommende hverdag (hvis såfremt denne ikke er en helligdag). Vi gør opmærksom på at vi ikke leverer i weekender, og helligdage og at disse ikke kan medregnes som hverdage.

Fortrydelsesret

Returnering:

Har du fortrudt dit køb, har du 14 dages fuld returret, hvis såfremt at du ikke har prøvet dine vipper på, og de fremstår i uåbnet emballage. Vi har nu gjort det nemmere at returnere din ordre. For returnering venligst benyt www.returlabel.dk hvor alle oplysninger allerede er indtastet for dig. Du er oftest forpligtet til at betale for returnering af pakken, og det er dig, der er ansvarlig, hvis der opstår skader under transporten. OBS: Er der fejl på dit produkt, eller er der anden årsag til at vi skal varetage den økonomiske del af returneringen, bedes du venligst kontakte os på mail for en gratis returlabel istedet.
–  Vi gør ydermere opmærksom på at returneres en vare, som var en del af et samlet køb på over 500,- og der dermed blev opnået gratis fragt, fratrækkes fragt-beløbet inden refundering finder sted, hvis såfremt ordrens tilbageværende pris ikke ender på 500,- eller mere. 

Returvarer sendes til:

Lotus ApS
Uplandsgade 72, 1sal

2300 København S

Du kan ikke fortryde dit køb, ved at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give tydelig meddelelse herom.

Varer undtaget fortrydelsesretten:

Vi tager ikke varer retur der som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnet til at blive returneret, og hvor forseglingen er brudt efter leveringen. Du kan derfor ikke prøve dine vipper på, inden du returnerer. Dette er af hygiejne og sundhedsmæssige årsager.

Tilbagebetaling

Fortryder du dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os retur.
Hvis dine varer er taget ud af sin emballage, og vipperne feks er prøvet på (dette vurderer vi ved modtagelse af varen) kan vi IKKE tilbage betale beløbet, og du vil få tilsendt din vare på ny, uden ekstra beregning.
Ved anvendelse af fortrydelsesretten, refunderes alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (undtaget ekstra omkostninger som følge af dit valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at gøre brug af fortrydelsesretten. Tilbagebetaling gennemføres med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde beløbsrefunderingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Appel
Hvis du som forbruger ønsker at klage over dit køb, returnere eller annullere, kan du kontakte os på mail for at få fremsendt en evt returnerings-blanket:

info@kekesupport.dk

Gælder til d. 19. april