Handelsbetingelser

Lotus ApS 

CVR: 34473811 

Fælledvej 2

2791 Dragør

info@kekesupport.dk  

 

Ordre-håndtering:  

 En ordre er ikke 100% bindende, når den afgives på vores webshop. Dette skyldes, at vi tager forbehold for at en ordre kan annulleres såfremt der opstår problemer med levering fra fabrikken, corona-vanskeligheder, fejl i teknikken på webshoppen, eller lignende.   

 

Varer/produkter:  

 Alle vores vipper er håndlavede, og ingen er lavet på maskine – derfor kan der opstå produktionsfejl, i form af forskelligheder på hårene, sammensætning af buketterne på båndet osv. Tjek din vare grundigt igennem ruden på pakken INDEN du fjerner plastik-forsejlingen – er der en fejl du ikke mener bør være der, så kontakt os hurtigst muligt på info@kekesupport.dk og husk at vedhæfte billeder af fejlen. Opdages fejlen når vippen er udtaget af emballagen, lad da være at påføre vippen, men send istedet en reklamation til os - husk at vedhæfte billedet, og forklar hvordan fejlen opstod/blev opdaget. 

 

Betaling:  

 Hos KEKE Lashes kan du betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Paypal eller MobilePay. Vi tillægger ikke egne gebyrer på betalinger med betalingskort. Pengene trækkes først når din ordre afsendes, indtil da reserveres beløbet på din konto. 

 

Levering:  

Vi sender med GLS, og vi har gratis fragt for pakkeshop-levering ved køb for over 100,-, hvor det koster 45,- for levering til hjemme-adresse. Vi afsender alle ugens hverdage, og medmindre du har bestilt ifm udsalg, juletid eller andre ekstra ordinære travle perioder bestræber vi os på at afsende indenfor 1-2 hverdage. Vi har en succesrate på 84% i forhold til levering dagen efter. Når du placerer en ordre på vores webshop, fremsendes en ordrebekræftelse, og herefter vil du modtage en mail om at vi har afsendt din ordre. Husk at tjekke din spam eller uønsket mappe – her kan mails fra os indimellem godt havne, især hvis du benytter hotmail.  

Pakke ej afhentet i pakkeshop:

Afhentes en pakke ikke i pakkeshoppen således at den sendes retur til os, refunderes beløbet for produkterne i ordren. Dog afholder vi i den forbindelse en udgift hos fragtselskabet, og det samme er gældende hvis en pakke ikke kan leveres til en hjemmeadresse (hvis feks adressen er forkert)  derfor fratrækkes 29,- fra beløbet som vi refunderer til dit betalingskort, såfremt vi får din pakke retur pga manglende afhentning/levering.