Handelsbetingelser

Lotus ApS 

CVR: 34473811 

Søvangsvej 1 

2650 Hvidovre 

info@kekesupport.dk  

 

 

Ordre-håndtering:  

 

En ordre er ikke 100% bindende, når den afgives på vores webshop. Dette skyldes, at vi tager forbehold for at en ordre kan annulleres såfremt der opstår problemer med levering fra fabrikken, corona-vanskeligheder, fejl i teknikken på webshoppen, eller lignende.   

 

Varer/produkter:  

 

Alle vores vipper er håndlavede, og ingen er lavet på maskine – derfor kan der opstå produktionsfejl, i form af forskelligheder på hårene, sammensætning af buketterne på båndet osv. Tjek din vare grundigt igennem ruden på pakken INDEN du fjerner plastik-forsejlingen – er der en fejl du ikke mener bør være der, så kontakt os hurtigst muligt på info@kekesupport.dk og husk at vedhæfte billeder af fejlen. 

 

Betaling:  

 

Hos KEKE Lashes kan du betale med Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Paypal eller MobilePay. Vi tillægger ikke egne gebyrer på betalinger med betalingskort. Pengene trækkes først når din ordre afsendes, indtil da reserveres beløbet på din konto. 

 

Levering:  

 

Vi sender med PostNord, og vores fragtpriser er 39,- for pakkeshop-levering, og 49,- for levering til hjemme-adresse. Placeres din ordre inden kl 13:00 på en normal hverdag (ikke weekend/helligdag) afsendes den samme eftermiddag. Vi har en succesrate på 84% i forhold til levering dagen efter – vælger du levering til pakkeshop, leverer vi også lørdag og søndag, såfremt din pakkeshops åbningstider tillader dette. Når du placerer en ordre på vores webshop, fremsendes en ordrebekræftelse, og herefter vil du modtage en mail om at vi har afsendt din ordre. Husk at tjekke din spam eller uønsket mappe – her kan mails fra os desværre godt havne, især hvis du benytter hotmail.  

 

 

 

 

Fortrydelses-ret:  

 

Du har 14 dages fuld fortrydelsesret af dit køb, såfremt du ikke har brudt emballagen. Af hygiejniske årsager kan vi ikke tage produkter retur, som er prøvet på, eller åbnede. Fortrydelsesretten udløber 14 dagge efter den dag du har modtaget din vare. Du er forpligtet til at meddele os hos KEKE Lashes om din fortrydelse indenfor 14 dage, fra du modtager din vare. Du sender en mail til: info@kekesupport.dk hvor du gør tydeligt opmærksom på at du har fortrudt dit køb, oplyser dit ordrenummer samt præcis hvilke(n) varer der er tale om fra købet, samt om du ønsker ombytning eller pengene retur. Ønsker du ombytning, betaler du ikke forsendelse på ny, for den nye vare.  

 

Returnering:  

 

Omkostningerne for returnering afholdes af køber selv. Omkostninger for ny vare ved ombytning, afholdes af os. Du skal sende din vare retur inden fortrydelses-fristen udløber (14 dage fra du modtager din vare) og din returnerede vare må IKKE sendes til pakkeshop, eller med efterkrav. Du er selv ansvarlig for at din vare når frem til os i samme stand som du modtog den.  

 

Returneringer sendes til:  

 

Lotus ApS 

Søvangsvej 1 

2650 Hvidovre