Returnering

Har du fortrudt dit køb, eller er produktet bare ikke som du forventede? Så har du altid 14 dages fuld returret - dog med den lille undtagelse at produktet skal være i original emballage, og ikke må have været åbnet (dette er af hygiejniske årsager). Vores vipper er håndlavede, og der kan yderst sjældent opstå fejl i produktionen - derfor anbefaler vi altid at du tjekker sammensætning af hårene, og vurderer om du er tilfreds før du åbner æsken vipperne ligger i. Dette gør sig især gældende for de meget naturlige styles, som feks Holly da de er finere og eventuelle længder kan synes for forskellige. Dog er dette ofte med til at gøre at vipperne fremstår mere ægte på øjet, da ingen naturlige vipper ej heller er 100% identiske på hvert øje. 

Returnering hos os er for egen regning såfremt det gælder et fortrudt køb. Der sendes retur med GLS eller PostNord da vi har modtagerflex med disse, og du på den måde sikrer dig at din pakke når frem til os. KEKE Lashes er ikke ansvarlig for hvis en pakke sendes til en pakkeshop eller retur til dig som afsender, såfremt du har benyttet er andet fragtfirma end de to nævnte, eller at du har valgt pakkeshop levering fremfor levering til vores lager-adresse. 

Der sendes retur til: 

 

Lotus ApS

Fælledvej 2,

2791 Dragør 

 

Husk at send os en mail på info@kekesupport.dk når du har sendt din pakke retur - på den måde kan vi sikre os en hurtigere håndterings-proces, af dit returnerede produkt. Skriv i mailen hvilke(t) produkt(er) du har sendt retur, og meget gerne også årsagen hertil.